hjärtis, älskling

Jag älskar dig över allt annat på hela denna jord. Mitt liv vore inte detsamma utan dig. Jag är den lyckligaste människan i hela universum som har dig. Jag vill inte ha någon annan än dig, du är den jag drömt om. Det var värt att kämpa för att få dig. Ångrar inte en minut, det har vart jobbigt men är glad att du inte gav upp. Sebastian, det är dig jag vill leva med, det är dig jag vill dö med. Det är dig jag vill skapa minnen med. Tänker på dig hela tiden, jag menar verkligen hela tiden. Innan jag ska sova, direkt när jag vaknar. Älskar att vara med dig, älskar att ligga brevid dig, älskar att få hålla om dig. Jag älskar varje sekund med dig. Det är du och jag så ska det vara. Du är mitt allt. Hjärtat, glöm aldrig det.

/ sebastians isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0