morniiing


SKULLE DU HELST





1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - båda
3. Dricka grön eller röd mjölk? - röd
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med föräldrar eller vänner? -vänner ofc











SVARA ÄRLIGT

1. tycker du om någon nu? - om jag gör??



2. har du skolkat? - yes
3. varmt eller kallt? -  varmt
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - COLA(L)
6. är du nyttig av dig? - nejnej
OM MIG

1. vad heter du? - isabelle
2. syskon? - 3 som bor här och 4 till som kommer från miche xD
3. Vart bor du? - Trollhättan
4. Hur många barn vill du ha? hahah wtf? vene
5. Vill du gifta dig? - aaa kanske



6. Favoritstånd? vadå favorit stånd xD?
7. Humör just nu? -  bra faaaaan
8. Sugen på just nu ? -  godis tror jag (A)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - ja :D:D
2. Sjungit? - självklart:)
3. Blivit kramad? - aa
4. Känt dig fånig? - tror jag inte (A)
5. Saknat någon? - ja, fast alltså jag börjar bli van.
6. Dansat galet? - dansar alltid galet?
7. klippt håret? - näääfan
8. Gråtit? - jaaaa...
9. Pluggat? -i skolan :)










GREJER









1. Har du blivit jagad av polisen någon gång- alltsåå nääää.. eller kanske..



2. Har du en hund? - ja, han är äcklig med -.-



3. sover du helst ensam eller med någon? - tillsammans med ngn :)
4. Tror du på spöken? - ja ;s
5. Är du mörkrädd? - näääfan



6. Är du morgonpigg? - nej ;o
7. Vad vill du ha just nu? - pengar
& sebbeeeee här !

8. saknar du någon just nu?- deniseeeeeeeeeeee!(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0